تماس با ما

صفحه اصلیتماس با ما

شنبه تا پنج شنبه ساعت 9 تا 17

02632536870

خدمات پس از فروش :

  • کرج،خیابان شهید بهشتی،بعد ازپل میانجاده به سمت 45متری گلشهر
  • فروش : عظیمیه،45 متری کاج(بلوار بسیج) ،پلاک 37

    تیم ما اینجاست تا به سوال های شما جواب بده

    info@filoshop.ir

    سوالات متداول

    آیا همان محصولی را که انتظار داریم دریافت میکنیم؟
    مطمئن باشید، تمام تلاش خود را می‌کنیم تا محصولاتی که سفارش می‌دهید دقیقاً همان محصولاتی باشد که در تصویر و توضیحات محصول مشاهده می‌کنید. ما برای اطمینان از کیفیت و مطابقت محصولات با استانداردهای خود، از تامین‌کنندگان معتبر و باسابقه استفاده می‌کنیم. همچنین، قبل از ارسال هر محصول، آن را با دقت بررسی می‌کنیم تا از سلامت و کامل بودن آن اطمینان حاصل کنیم.
    چطور می‌توانم سفارشم را پیگیری کنم؟
    برای پیگیری سفارش خود میتوانید از پنل کاربری خود وارد شوید و روند سفارش خود را پیگیری نمایدد . و یا شما می توانید به کارشناسان ما با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.
    هزینه ی ارسال چگونه محاسبه میشود؟
    ما یک هزینه ی ارسال ثابت برای ارسال با پیک در نظر گرفتیم که این هزینه را در هنگام پرداخت و تسویه حساب آنلاین میتوانید مشاهده فرمایید
    کجا می توانم رسید فروش خود را مشاهده کنم؟
    فروشگاه فیلوشاپ همراه با ارسال محصول شما فاکتور را نیز برای شما ارسال می نماید، و یا شما می توانید از طریق پنل کاربری خود مشاهده فرمایید.
    چگونه می توانم یک کالا را برگردانم؟
    بعد از تماس با کارشناسان ما و بررسی مشکل پیش آمده شما می توانید بعد از هماهنگی و تایید کارشناسان کالای خود را برگردانید.
    آیا اقلامی را که به‌عنوان «در انبار موجود نیست» مجدداً ذخیره می‌کنید؟
    با توجه به شرایط تامین کالا احتمال امکان موجود کردن کالا در آینده نیز وجود دارد.
    نظــــــــــــــــــرات پیشــــنهـــادات انتـــقـــــــــادات

      سبد خرید
      ورود

      هنوز حسابی ندارید؟

      یک حساب کاربری ایجاد کنید